הַפְעֵל/בָּטֵל נִוּוּט בְּאֶמְצָעוּת מִקְלֶדֶת אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי פַּאנֶל נְגִישׁוּת אִיפּוּס נְגִישׁוּת תַּפְרִיט אֲתָר מַפַּת אֲתָר
עיצוב לוגו לטויוטה רייכמן | אלון סוזי פרסום ודיגיטל מורשה לענף הרכב

טויוטה רייכמן- חגיגות 80 שנה

המשימה
טויוטה רייכמן חוגגת 80 שנות פעילות בענף הרכב ועלינו כמשרד הפרסום והשיווק שלהם לחגוג את המאורע המיוחד הזה ולספר ללקוחות ולציבור הרחב על העשייה רבת השנים.

דרכי הפעולה
✔ ראשית, יצרנו מיתוג מיוחד לרגל המאורע – לוגו ושפה גרפית. אותו הלוגו ילווה מכאן והלאה במשך שנה שלמה את כל הנראות הגרפית של טויוטה רייכמן.

✔ הפקנו כוסות מיוחדות, עצי ריח לרכב ושוקולדים שחולקו ללקוחות.

✔ שחזרנו, ריכזנו וצילמנו במשך תקופה ארוכה חומרים ותמונות מההיסטוריה של משפחת רייכמן, החל מתחילת הדרך בו סבא אלפרד וסבתא גרדה התחילו את פעילות המוסך הראשון, עוד מתקופת הבריטים.
יצרנו קולאז’ מיוחד המספר את ההיסטוריה והדבקנו על גבי קיר גדול במרכז השירות את התמונה המיוחדת שמאגדת את כל שנות העשייה הרבות.

✔ כל הפעילות הדיגיטלית של טויוטה רייכמן סבבה סביב חגיגות ה-80: יצרנו עמוד מיוחד לנושא באתר, באנרים לאתר, ופוסטים לפייסבוק שסיפרו קצת מההיסטוריה ואודות מאורעות מיוחדים לציון.

✔ העלינו קמפיין שילוט חוצות באמצעות מכוונים ועל גבי אוטובוסים בכל רחבי גוש דן.

✔ העלינו תשדירי רדיו באווירה וינטאג’ית וקריינות בסגנון “ישראל הישנה והטובה”.
✔ הפקנו סרטון תדמית שמרכז על גבי טיים ליין את אותם אירועים מיוחדים ומשמעותיים בהיסטוריה של טויוטה רייכמן.
✔ יצרנו סרטון עם הקריינות של תשדיר הרדיו עם נימה הומוריסטית אותו פירסמנו ללקוחות בפייסבוק וברחבי האינטרנט.

התוצאה
לקוחות רבים הגיבו על גבי הפוסטים בפייסבוק והעלו מצידם זכרונות מהעבר של טויוטה רייכמן. הלקוחות הביעו מעורבות גבוהה ושיתפו את חבריהם. בנוסף, התקשרו הלקוחות לטויוטה רייכמן ואף כאשר הגיעו למרכז השירות העלו ביחד זיכרונות ביחד עם הצוות. ההתרגשות הייתה גבוהה, הלקוחות התלהבו וצוות העובדים התחבר עוד יותר לעשייה של טויוטה רייכמן ולמטרות המשותפות.

אנו מזמינים אותך ליצור אתנו קשר, לספר לנו על מרכז השירות והמוסך שלך, על אולם התצוגה ומותג הרכב אותו תרצה לקדם. אנו בטוחים שמה שאת/ה מציע/ה ללקוחות שלך מיוחד ובעל ערך משמעותי עבורם, נשמח לייצג אותך נאמנה ולהעביר את הבשורה שלך בדרך היצירתית והמיוחדת ביותר.

קליק קטן להתחלה גדולה.