הַפְעֵל/בָּטֵל נִוּוּט בְּאֶמְצָעוּת מִקְלֶדֶת אֵזוֹר תֹּכֶן מֶרְכָּזִי פַּאנֶל נְגִישׁוּת אִיפּוּס נְגִישׁוּת תַּפְרִיט אֲתָר מַפַּת אֲתָר

מרכז שירות סדן - יוצאים לדרך חדשה

תיאור המצב– מרכז שירות סדן החליט לצאת אחרי שנים רבות מרשת יבואן מורשה- לדרך עצמאית:
להפוך ממרכז שירות מורשה של שני מותגים, פורד ומאזדה – למרכז שירות ומוסך כללי לכל סוגי הרכבים. זאת תוך חיבור לרשת מוסכים Bosch, הידועה ומוכרת בעולם אשר נמצאת בתחילת דרכה בישראל.

האתגר והסיכון– ניתוק מיבואן גדול שיצר טראפיק גדול של רכבים.

המשימה שלנו– לגשת למיתוג מחדש של מרכז השירות ויצירת שפה גרפית חדשה.
פניה ללקוחות הקיימים על מנת לעדכן אותם אודות השינוי והיציאה לדרך החדשה. זאת תוך מזעור אי הוודאות הנובעת בקרב לקוחות השבויים בתפיסה כי יש להגיע למרכז שירות מורשה יבואן. כמו כן, ניצול ההזדמנות שנוצרה- לא עוד טיפול ב-2 דגמים בלבד אלא אפשרות לפנות לכל הרכבים של הלקוחות הקיימים.

פניה לכל הלקוחות החדשים הפוטנציאליים שעד כה לא הגענו אליהם – מאזור הצפון, בעלי רכבים מסוג- יונדאי, קיה, טויוטה, פורד, מאזדה, מיצובישי ואחרים.

דרכי הפעולה– יצירת קיט טיפולים אטרקטיבי עם הצגת חבילת מחיר מיוחדת לטיפול קטן ולטיפול גדול לכל רכב ורכב. זאת על מנת להיות רלוונטיים לכל סוגי הרכב עם הצעת מכר קונקרטית ומענה על צורך במחיר הוגן ובשירות יוצא דופן.

אמצעי המדיה והמסר
✔ שינוי והפקה חדשה הן של השילוט החיצוני והן של השילוט הפנימי.

✔ פניה באמצעי מדיה שמתאימים לקהל הלקוחות בצפון, באזור עכו והסביבה תוך ניתוח המתחרים והצעת מכר- מוצר ושירות הולמים יותר.
✔ פרסום ברדיו המקומי, חלוקת עלונים/פליירים בבתי אב ובמקומות אסטרטגיים.


✔ הקמת דף פייסבוק והעלאת תכנים שוטפים וקמפיינים מטורגטים לדאטה הלקוחות מתוך הקופה-מוסכית: לאוכלוסיה באזור הצפון, ללקוחות שהביעו עניין בעבר, לרשימת מועדון הלקוחות ועוד. כל קהל יעד נחשף למסר הרלוונטי עבורו.


✔ קמפיין ברשת החיפוש בגוגל בהתאם לחיפושים ולמתחרים.
✔ קמפיין ברשת המדיה בגוגל. 
✔ קמפיין רימארקטינג-שיווק מחדש.
✔ פניה בסמסים וניוזלטרים לרשימת הלקוחות ולמועדון הלקוחות.

ביצוע ומדידה– לכל אורך הדרך הגדרנו כי יש לבצע מדידה מדויקת ולעקוב אחרי ההצלחה- ייצור של כמה שיותר פניות וכניסות של לקוחות אחרים ממותגי הרכב השונים.
ביצענו פעולות של A-B Testing וחיברנו את כל הקמפיינים למערכת לידים, זאת יחד עם האזנה לשיחות לטובת ביצוע אופטימיזציה הן לאיכות הפניות והן לאיכות הטיפול של הצוות בפניות.
להנהלה ניתנה גישה מלאה תוך שקיפות לתוצאות ולעלות כל פניה ואיכותה.
לאורך הדרך, קיימנו פגישות עם צוות המוסך לביצוע הדרכות והתאמות של תסריטי השיחה ושל אופן הטיפול בכל לקוח.